PREČU PIRKŠANAS UN PĀRDOŠANAS NOTEIKUMI

1. VISPĀRĪGI NOTEIKUMI

      1. Šie Preču pirkšanas un pārdošanas noteikumi kopā ar citiem dokumentiem, uz kuriem atsaucas šie noteikumi (turpmāk tekstā – “Noteikumi“), ir Pusēm saistošs juridisks dokuments, kas nosaka Pircēja un Pārdevēja tiesības, pienākumus un atbildību saistībā ar Pircēja veikto Preču iegādi e-veikalā. www.sincereskin.lt (turpmāk tekstā – E-veikals ). Pārdevējs apņemas piegādāt Pircējam Preces saskaņā ar šiem Noteikumiem, un Pircējs apņemas pieņemt pasūtītās Preces un samaksāt par tām saskaņā ar šiem Noteikumiem.
      2. Izmantojot Interneta veikalu un pasūtot tajā Preces, kā arī izveidojot Kontu, jūs apliecināt, ka esat iepazinies ar šiem Noteikumiem un nosacījumiem un tajos noteiktajām Pircēja tiesībām un pienākumiem, un piekrītat tos bez nosacījumiem un neatsaucami ievērot. Ja Pircējs nepiekrīt uzņemties un ievērot visus šajos Noteikumos un nosacījumos noteiktos pienākumus, Pircējs nav tiesīgs izmantot E-veikalu, reģistrēt Kontu un iegādāties tajā Preces.
      3. Šajos noteikumos lietotajiem terminiem ar lielo sākumburtu ir turpmāk norādītās nozīmes:
        1. Noteikumi – šajā E-veikalā ietvertie Noteikumi ir Pusēm saistošs juridisks dokuments, kas nosaka E-veikala lietošanas un tajā piedāvāto Preču pirkšanas un pārdošanas noteikumus un nosacījumus, kā arī Pušu tiesības, pienākumus un atbildību par šo Noteikumu pārkāpumiem.
        2. Preces – preces, kas tiek piedāvātas Pircējam iegādāties vai pārdotas Pircējam, izmantojot Pārdevēja administrēto E-veikalu.
        3. Pārdevējs – MB “Terra agora”, juridiskais kods 306654700, veikala adrese I. Simonaitytės g. 9-12, Vilnius, Lietuva. Dati par Pārdevēju tiek apkopoti un glabāti Juridisko personu reģistrā, reģistra pārzinis ir Valsts uzņēmumu reģistru centrs. Sīkāka informācija par Pārdevēju ir pieejama sadaļā E-veikals. Par mums un Sazinieties ar.
        4. Pircējs – fiziska persona, kas izmanto Interneta veikalu un iegādājas tajā Preces ar savu uzņēmējdarbību, tirdzniecību, amatniecību vai profesiju nesaistītiem mērķiem (patērētāju vajadzībām).
        5. Konts – Klienta reģistrācijas E-veikalā rezultāts, kas izveido Klienta personīgo kontu, kurā tiek glabāti viņa/viņas personīgie dati un pasūtījumu vēsture.
        6. Personas dati ir jebkāda informācija, ko Pārdevējs apkopojis par Pircēju vai tā pārstāvi (fizisku personu), kā definēts Eiropas Parlamenta un Padomes 2016. gada 27. aprīļa Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 4. panta 1. punktā.
        7. Puses ir Pārdevējs un Pircējs.
      4. Pirkuma-pārdošanas līgums par konkrētas Preces iegādi tiek uzskatīts par noslēgtu no brīža, kad Pircējs E-veikalā ir izveidojis iepirkumu grozu, norādījis piegādes adresi vai reģistrējies Kontā, izvēlējies maksājuma veidu un apstiprinājis, ka ir iepazinies ar šiem Noteikumiem un nosacījumiem, apstiprina Preces pasūtījumu un veic samaksu šajos Noteikumos un nosacījumos noteiktajā kārtībā.
      5. Pārdevējs apstrādā Pircēja Personas datus saskaņā ar Privātuma politiku. Personas datu aizsardzības un privātuma politikā ir ietverti svarīgi Noteikumu un nosacījumu noteikumi, un Pircējam ir ieteicams tos rūpīgi izlasīt, lai pārliecinātos, ka Pircējs ir sapratis un akceptē visus Privātuma politikas noteikumus, Interneta veikala sadaļā. Privātuma politika.
      6. Šie noteikumi ir izstrādāti saskaņā ar Lietuvas Republikas Civilkodeksu (Žin., 2000, Nr. 74-2262), Lietuvas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likumu (Žin, 1994, Nr. 94-1833; 2000, Nr. 85-2581; 2007, Nr. 12-488) un Mazumtirdzniecības noteikumiem, kas apstiprināti ar Lietuvas Republikas valdības 2001. gada 11. jūnija Rezolūciju Nr. 697 “Par mazumtirdzniecības noteikumu apstiprināšanu” (Žin., 2001, Nr. 51-1778; TAR, 2014-07-28, Nr. 2014-10565), saskaņā ar citiem Lietuvas Republikas tiesību aktiem, kā arī ar iedibināto labo uzņēmējdarbības praksi preču pārdošanā pirkšanā. Ja kāds no šo Noteikumu un nosacījumu noteikumiem ir pretrunā ar Lietuvas Republikas tiesību aktiem vai jebkāda iemesla dēļ kļūst pilnībā vai daļēji spēkā neesošs, tas nepadara spēkā neesošus pārējos šo Noteikumu un nosacījumu noteikumus.
      7. Pārdevējs patur tiesības jebkurā laikā mainīt, grozīt vai papildināt šos Noteikumus un nosacījumus. Pircējs tiek informēts par jebkādām izmaiņām Noteikumos un nosacījumos tiešsaistes veikalā. Noteikumu un nosacījumu grozījumi stājas spēkā pēc to publicēšanas Interneta veikalā. Pircējam, iepērkoties Interneta veikalā, ir spēkā tā Noteikumu un nosacījumu versija, kas ir spēkā pasūtījuma apstiprināšanas brīdī.

2. PRECES, TO CENA UN MAKSĀŠANAS UN PIEGĀDES KĀRTĪBA.

      1. Visa informācija par Precēm, to cenu un ražotāja garantijas termiņu, ja tāds ir, kas attiecas uz Precēm, ir norādīta Preču aprakstos, kas pieejami Interneta veikalā. E-veikalā iekļautās Preču fotogrāfijas ir tikai ilustratīvas, un Preču krāsas, uzraksti, parametri, izmēri, izmēri, izmēri, funkcijas, iepakojums un/vai jebkuras citas Preču pazīmes var atšķirties no faktiskajām Precēm to vizuālo īpašību dēļ, tādēļ Pircējam, lai iegādātos Preces, vienmēr ir jāiepazīstas ar informāciju par Precēm, kas norādīta E-veikalā piedāvāto konkrēto Preču produktu aprakstos.
      2. Preču cena E-veikalā tiek norādīta eiro, ieskaitot PVN likmi un citus nodokļus, ja tādi ir, kas piemērojami attiecīgajā brīdī saskaņā ar spēkā esošajiem tiesību aktiem, kā arī Preču cenai piemēroto atlaidi, ja tāda ir.
      3. Pircējs var samaksāt par Precēm, izmantojot vienu no turpmāk minētajiem veidiem, kas tiek piedāvāti pasūtījuma veikšanas brīdī:
        1. izmantojot internetbanku;
        2. maksājumu karte;
        3. citos Interneta veikalā norādītajos veidos.
      4. Pārdevējs apstiprina Preču pasūtījumu pēc tam, kad Pircējs ir samaksājis par Precēm Noteikumu un nosacījumu 2.3. punktā noteiktajā kārtībā, un informē Pircēju par Preču pasūtījuma apstiprinājumu, nosūtot to uz viņa Kontā norādīto e-pastu.
      5. Pieņemot Noteikumus un nosacījumus, Pircējs piekrīt, ka izņēmuma gadījumos Pārdevējs var neapstiprināt Preču pasūtījumu vai atcelt un anulēt apstiprinātu Preču pasūtījumu, ja Pārdevējs nav apstiprinājis Preču pasūtījumu e-pasta izmantošanas dēļ. tehniska kļūda Pārdevēja interneta veikala informācijas sistēmās, acīmredzamu (kļūdainu) kļūdu labošana vai citi objektīvi būtiski iemesli, kas ir ārpus Pārdevēja kontroles (ar pierādījumiem, kas pamato šādus iemeslus), ja Preces aprakstā norādītā Prece nav pieejama Pārdevēja noliktavās un piegāde no ražotāja aizņems nesamērīgi daudz laika un/vai ja norādītā Prece vairs netiek ražota, un/vai ir mainījusies Preces cena. Pircējs nekavējoties tiek informēts par pasūtījuma pārtraukšanu vai atcelšanu, vai par apstiprinājuma atcelšanu, vai par Preces piegādes termiņa, cenas vai citu nosacījumu maiņu uz e-pasta adresi, kas norādīta viņa Kontā vai Preces pasūtīšanas brīdī. Gadījumā, ja tiek mainīti Preču piegādes termiņi, cena vai citi piegādes nosacījumi, Pārdevējs apņemas nekavējoties sazināties ar Pircēju, lai vienotos par piegādes termiņiem un citiem nosacījumiem. Pasūtījuma atcelšanas gadījumā saskaņā ar šajā punktā noteikto kārtību Pārdevējs apņemas atmaksāt Pircējam visas summas, ko Pircējs samaksājis par atcelto Preču pasūtījumu.
      6. Pieņemot Noteikumus un nosacījumus, Pircējs piekrīt, ka Preču pirkuma dokumentus, t. i., PVN rēķinu, var fiziski uzrādīt Pircējam Preču piegādes brīdī. PVN rēķinos jānorāda ziņas par Pārdevēju, izvēlētajām Precēm, Preču daudzumu, piešķiramajām atlaidēm, Preču galīgo cenu, ieskaitot visus nodokļus, kā arī citas nepieciešamās ziņas, kas jāsniedz saskaņā ar grāmatvedības uzskaiti reglamentējošo tiesību aktu prasībām.
      7. Preces tiek piegādātas Pircējam, izmantojot vienu no turpmāk minētajiem veidiem, ko Pircējs izvēlas Preču pasūtījuma iesniegšanas brīdī:
        1. Pasta nodaļas piegādes pakalpojums;
        2. Piegādes uz mājām pakalpojums.
      8. Piegādes pakalpojuma cena tiek norādīta Preces pasūtīšanas brīdī.
      9. Pircējs apņemas norādīt precīzu Preču piegādes adresi, izvēloties piegādes mājās pakalpojumu, pasūtot Preces. Ja Pircējs nepieņem Preces personīgi, kad tās tiek piegādātas uz Pircēja norādīto adresi, Pārdevējam ir tiesības nodot Preces citai trešajai personai Pircēja norādītajā adresē, un Pircējam nav tiesību prasīt no Pārdevēja atlīdzību par Preču piegādi nepiemērotai personai.
      10. Pārdevējs piegādā Preces Pircējam saskaņā ar E-veikala sadaļu. Piegādes noteikumi noteikumiem un nosacījumiem. Piegādes noteikumi netiek piemēroti gadījumos, kad Pārdevēja noliktavā nav nepieciešamo Preču un Pircējs tiek informēts par pasūtīto Preču trūkumu. Pieņemot šos Noteikumus un nosacījumus, Pircējs piekrīt, ka izņēmuma gadījumos Preču piegāde var aizkavēties neparedzētu, no Pārdevēja neatkarīgu apstākļu dēļ. Šādā gadījumā Pārdevējs apņemas nekavējoties sazināties ar Pircēju, lai vienotos par piegādes noteikumiem un citiem nosacījumiem.
      11. Preces nodošanas Pircējam brīdī Pircējs kopā ar Pārdevēja pārstāvi vai kurjeru pārbauda sūtījuma un Preces stāvokli un paraksta sūtījuma nodošanas un pieņemšanas dokumentu. Pēc tam, kad Pircējs ir parakstījis sūtījuma nodošanas un pieņemšanas dokumentu, tiek uzskatīts, ka Preces ir nodotas atbilstošā stāvoklī, bez jebkādiem defektiem, kas nav saistīti ar ražošanas defektiem, un bez jebkādām neatbilstībām Preču montāžā (ko var konstatēt, veicot Preču ārējo pārbaudi). Ja Pircējs pamana, ka Preču iepakojums ir bojāts (saburzīts, slapjš vai citādi ārēji bojāts), Preces ir bojātas un/vai Preces nav atbilstošā stāvoklī, Pircējs to atzīmē nodošanas/pieņemšanas dokumentā kurjera klātbūtnē, kā arī brīvas formas sūtījumā un/vai Preces bojājuma/neatbilstības aktā. Ja Pircējs to neizdara, Pārdevējs ir atbrīvots no atbildības par Preces bojājumiem, ja tie nav radušies ražošanas defekta dēļ, kā arī par Preces neatbilstību attiecībā uz Preces montāžu, ja šādu neatbilstību var konstatēt, veicot Preces ārējo pārbaudi.
      12. Preču nejaušas nozaudēšanas vai bojājuma risks pāriet uz Pircēju no Preču piegādes brīža Pircējam.
      13. Ja Pircējs ir samaksājis par Precēm un Preču piegādi, bet noteiktajā termiņā Preces nav paņēmis vai nav piegādājis Preces Pircējam, Puses 5 darba dienu laikā vienojas par citu Preču piegādes laiku un/vai veidu, un šādā gadījumā Pircējs sedz Preču piegādes papildu izmaksas (ja tādas ir). Gadījumā, ja ar Pircēju nav iespējams sazināties 5 darba dienu laikā vai Preces netiek atkārtoti piegādātas Pircējam, vai Pircējs atkārtoti nepiegādā Preces, Preču pasūtījums tiek uzskatīts par automātiski atceltu un Pircējam tiek atmaksāta par Precēm samaksātā nauda, atskaitot bankas pārskaitījuma maksu (ja piemērojama) un piegādes maksu (ja piemērojama).
      14. Ja Pircējs nav samaksājis par Precēm un Preces netiek saņemtas noteiktajā termiņā vai tās nevar piegādāt Pircējam, Preču pasūtījums tiek uzskatīts par automātiski atceltu.

3. PREČU PASŪTĪŠANA UN PĀRDOŠANAS LĪGUMA NOSLĒGŠANAS BRĪDIS.

      1. Pirkuma un pārdošanas līgums par konkrētas Preces iegādi tiek uzskatīts par noslēgtu no brīža, kad Pircējs E-veikalā ir izveidojis iepirkumu grozu, norādījis piegādes adresi vai reģistrējies Kontam, izvēlējies maksājuma veidu un apstiprinājis, ka ir iepazinies ar šiem Noteikumiem un nosacījumiem, apstiprina Preces pasūtījumu un veic samaksu šajos Noteikumos un nosacījumos noteiktajā kārtībā. Ja Pircējs nesamaksā par pasūtītajām Precēm, tiek uzskatīts, ka Preču pirkuma līgums nav noslēgts.
      2. Pasūtot Preces un apstiprinot, ka ir iepazinies ar šiem Noteikumiem un nosacījumiem, Klients apliecina, ka viņam ir tiesības iegādāties Preces E-veikalā saskaņā ar šajos Noteikumos un nosacījumos noteikto kārtību, un apstiprina, ka, pasūtot Preces, ir norādījis savus personas datus.
      3. Pārdevēja pasūtīšanas procedūra dod Pircējam iespēju pārbaudīt un labot kļūdas pirms Preču pasūtījuma iesniegšanas izpildei. Pārdevējs iesaka Pircējiem rūpīgi pārbaudīt izpildei iesniegto Preču pasūtījumu.
      4. Pēc tam, kad Pircējs ir iesniedzis Preču pasūtījumu izpildei un ir veicis tā apmaksu šo Noteikumu 2.3. punktā noteiktajā kārtībā, Pārdevējs nosūta Pircējam apstiprinājumu par Preču pasūtījuma izpildi pa e-pastu un/vai īsziņu uz Kontā norādīto e-pasta adresi un/vai īsziņu.
      5. Kad Pārdevējs ir izpildījis pasūtījumu, Pircējs tiek informēts par pasūtījuma izpildi un Preču nosūtīšanu, izmantojot Kontā norādīto e-pastu un/vai SMS īsziņu.
      6. Pasūtījums tiek reģistrēts un saglabāts e-veikala datubāzē, un to var apskatīt Pircēja kontā.
      7. Pircējs saprot, ka apstiprinātie Preču pasūtījumi ir gatavi tūlītējai nosūtīšanai un tiek nodoti nosūtīšanai, tādēļ apmaksātu Preču pasūtījumu atcelšana (anulēšana) vai koriģēšana nav iespējama.
      8. Neapmaksāti pasūtījumi, izņemot gadījumus, kad Pircējs izvēlas samaksāt Pārdevēja veikalā, tiek automātiski atcelti 24 stundas pēc šāda pasūtījuma veikšanas, ja šajā laikā Pircējs nesazinās ar Klientu apkalpošanas nodaļu un nevienojas par Preces apmaksu.
      9. Pārdevējs patur tiesības noraidīt Pircēja pie Pārdevēja izpildīšanai iesniegto Preču pasūtījumu vai atsevišķu Preci kopīgā Preču pasūtījumā, ja nespēj Preces pārdot, un nekavējoties par to informē Pircēju pa e-pastu un tālruni vai ar īsziņu uz Pircēja Kontu un atmaksā Pircējam Pircēja samaksāto Preču cenu ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā, kad:
        1. Preces nav Pārdevēja noliktavā vai vairs nav pieejamas no Pārdevēja neatkarīgu apstākļu dēļ;
        2. E-veikala sistēmas tehniskās kļūdas dēļ, kas saistīta ar Produkta cenu E-veikalā.

4. PRODUKTA KVALITĀTES GARANTIJA UN DERĪGUMA TERMIŅŠ

      1. Pārdevējs garantē, ka Pārdevēja interneta veikalā piedāvātās Preces ir apmierinošas kvalitātes:
        1. atbilst Pārdevēja sniegtajam Preces aprakstam un tai ir tādas pašas īpašības kā Precei, ko Pārdevējs ir sniedzis kā paraugu vai modeli, reklamējot vai piedāvājot iegādāties Preci Interneta veikalā;
        2. ir piemērots lietošanas veidam, kādam parasti izmanto šāda veida ražojumu;
        3. atbilst kvalitātes īpašībām, kas parasti ir raksturīgas tāda paša veida precēm un ko Pircējs var pamatoti sagaidīt, ņemot vērā preces raksturu un preces ražotāja, tā pārstāvja vai Pārdevēja publiskos paziņojumus, tostarp reklāmu un marķējumu, par preces īpašajām īpašībām.
      2. Pārdevējs nav atbildīgs par to, ka E-veikalā piedāvātās Preces izmērs, forma, krāsa vai citi parametri fotogrāfijās var neatbilst faktiskajam Preces izmēram, formai, krāsai vai citiem parametriem Pircēja izmantotā displeja īpašību vai citu tehnisku iemeslu dēļ. Lai iegādātos Preci, Pircējam visos gadījumos ir jāiepazīstas ar informāciju par Preci, kas norādīta konkrētās E-veikalā piedāvātās Preces aprakstā (sīkāku informāciju skatīt Noteikumu 2. punktā).
      3. Pārdevēja sniegtā kvalitātes garantija neierobežo un neierobežo Lietuvas Republikas tiesību aktos noteiktās patērētāju tiesības gadījumā, ja tiek iegādāta nekvalitatīva prece vai pakalpojums.

5. PUŠU TIESĪBAS UN PIENĀKUMI

      1. Pircējam ir tiesības izmantot E-pastu. Veikalu un iegādāties tajā Preces šajos Noteikumos noteiktajā kārtībā, kā arī pieprasīt, lai Pārdevējs izpilda šajos Noteikumos uzņemtās saistības.
      2. Izmantojot Interneta veikalu, izveidojot Kontu un iegādājoties Interneta veikalā piedāvātās Preces, Klients apliecina, ka ir rīcībspējīga fiziska persona un/vai likumīgi pārstāv trešo personu, kuras vārdā viņš/viņa rīkojas, un apņemas:
        1. norādīt savu pareizo e-pasta adresi un kontakttālruņa numuru, kā arī citu kontaktinformāciju, kas nepieciešama, lai izmantotu EHR. iepirkties kā reģistrētam lietotājam vai formulēt un veikt Produkta pasūtījumu. E-veikalā ir aizliegts reģistrēt Kontu. Veikt veikalu, izmantojot kāda cita lietotāja datus;
        2. nepārkāpt šajos Noteikumos un nosacījumos noteiktās saistības un ļaunprātīgi neizmantot Pircēja tiesības saskaņā ar šiem Noteikumiem un nosacījumiem;
        3. izmantot Interneta veikalu godīgi un taisnīgi, netraucēt Interneta veikala darbību un stabilitāti un/vai nekopēt Interneta veikala saturu, neizdzēst autortiesības vai preču zīmes no Interneta veikala satura kopijām, neveidot elektronisku vai manuāli rekonstruētu datubāzi, pamatojoties uz Interneta veikala saturu, neuzturēt Interneta veikala saturu citās tīmekļa vietnēs un nemainīt no Interneta veikala lejupielādēto dokumentu saturu;
        4. neizmantot nekādus automatizētus rīkus un/vai papildu datortehniku un/vai programmatūru datu aplūkošanai un/vai saglabāšanai, kā arī neizmantot nekādus rīkus, kas paredzēti e-veikala satura un/vai dizaina un/vai Preču aprakstu un fotogrāfiju apstrādei, vai kopēt, šifrēt, pārprogrammēt, pārsūtīt, novirzīt tos citādā veidā, nekā to atļauj e-veikala funkcionalitāte;
        5. aizsargāt Pircēja pieteikšanās datus no trešajām personām, izņemot personas, kuras Pircējs ir pilnvarojis pārstāvēt Pircēju, izmantojot Interneta veikalu un iegādājoties tajā Preces, un to nozaudēšanas gadījumā vai ja tie kļuvuši zināmi trešajām personām, un/vai neatļautas izpaušanas, zādzības vai neatļautas pieteikšanās datu izmantošanas gadījumā nekavējoties informēt Pārdevēju.
        6. informēt Pārdevēju par jebkādām izmaiņām Pircēja datos, kas norādīti reģistrācijas nolūkos E-veikalā, vai patstāvīgi atjaunināt tos Pircēja E-veikala kontā;
        7. samaksāt Pārdevējam par E-veikalā pasūtītajām Precēm un citiem maksas pakalpojumiem saskaņā ar šajos Noteikumos un nosacījumos noteikto kārtību;
        8. pārbaudīt iegādātās Preces un pārliecināties, ka saņemtās Preces atbilst Pircēja pasūtītajām Precēm, pirms to lietošanas, tostarp montāžas, uzstādīšanas u.c. (sīkāku informāciju skatīt Noteikumu 2.11. punktā);
        9. jāievēro citi šajos noteikumos un Lietuvas Republikas tiesību aktos noteiktie pienākumi.
      3. Pārdevējs apņemas ievērot šajos Noteikumos un nosacījumos noteiktās saistības un nodrošināt Pircējam iespēju pienācīgi izmantot E-veikalu, kā arī darīt visu iespējamo, lai nodrošinātu, ka E-veikals darbojas nevainojami un vienmēr ir pieejams Pircējam.
      4. Pārdevējs apņemas ievērot Klientu privātumu un apstrādāt viņu Personas datus stingri saskaņā ar tiesību aktu prasībām un Pārdevēja pieņemto Privātuma politiku.
      5. Pārdevējam ir tiesības pēc saviem ieskatiem uz laiku ierobežot vai pārtraukt Pircēja iespējas izmantot E-veikalu un iegādāties Preces, tostarp mainīt jebkādu Pircēja sniegto informāciju E-veikalā vai anulēt Pircēja E-veikala kontu, kā arī aizliegt Pircējam atkārtoti reģistrēties E-veikalā, ja:
        1. Pircējs pārkāpj šos Noteikumus un/vai veic jebkādas citas aizliegtās darbības, kas ir pretrunā Lietuvas Republikas tiesību aktiem un/vai labai morālei un ētikai, vai citādi pārkāpj trešo personu tiesības;
        2. Pārdevējs veic E-veikala uzturēšanu un/vai atjauninājumus;
        3. Pircējs, izmantojot E-veikalu, var nodarīt (preventīvi) vai radīt kaitējumu Pārdevējam, tā reputācijai, citiem Pircējiem un/vai trešajām personām, un/vai ja tas ir nepieciešams Pārdevēja, citu Pircēju un/vai trešo personu tiesību un likumīgo interešu aizsardzībai.
      6. Pārdevējam ir tiesības izmantot trešās personas jebkuru darbību veikšanai saistībā ar šiem Noteikumiem un nosacījumiem un nodot savas tiesības un pienākumus saskaņā ar šiem Noteikumiem un nosacījumiem trešajām personām bez paziņojuma Pircējam.

6. PREČU APMAIŅA UN ATGRIEŠANA, ATTEIKUMS NO LĪGUMA

      1. Pircējam ir tiesības 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā atkāpties no Pirkuma-pārdošanas līguma un atgriezt vai aizstāt atbilstošas kvalitātes Preces, nenorādot iemeslu un neradot nekādas citas izmaksas, izņemot šo Noteikumu 6.9. punktā paredzētos izņēmumus, saskaņā ar šo tiesību izmantošanas kārtību, kas noteikta šo Noteikumu 6.3. punktā.
      2. Pircēja tiesības atkāpties no Līguma un atgriezt vai nomainīt apmierinošas kvalitātes Preces neattiecas uz pirkšanas-pārdošanas līgumiem (Preču pasūtījumiem) par:
        1. Preces, kas izgatavotas pēc Pircēja īpašiem norādījumiem, kas nav iepriekš izgatavotas un kas ir izgatavotas saskaņā ar Pircēja personīgo izvēli vai norādījumiem, vai Preces, kas ir īpaši pielāgotas Pircēja personīgajām vajadzībām;
        2. iesaiņotas Preces, kas pēc piegādes ir izpakotas un nav piemērotas atgriešanai veselības vai higiēnas apsvērumu dēļ;
        3. Preces, kuras pēc to rakstura pēc piegādes nav atšķiramas no citām precēm.
      3. Pircējs, kas vēlas izmantot šo Noteikumu 6.1. punktā paredzētās atteikuma tiesības, ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no dienas, kad Pircējs ir pieņēmis pasūtītās Preces, vai, ja vienā Preču pasūtījumā ir pasūtītas vairākas Preces, no dienas, kad Pircējs ir pieņēmis pēdējo no viena Preču pasūtījuma ietvaros pasūtītajām Precēm, elektroniski iesniedz Pārdevējam šādu informāciju. Pārdevējs uz e-veikalā norādīto e-pasta adresi nosūta brīvas formas pieprasījumu par Preces atgriešanu vai nomaiņu, pievienojot Preces apmaksu apliecinoša dokumenta kopiju (PVN rēķinu vai maksājuma darījuma izrakstu).
      4. Ja Pircējs izmanto savas atteikuma tiesības saskaņā ar šo Noteikumu 6.3. punktā noteikto kārtību, Pušu saistības izpildīt Pirkuma-pārdevuma līgumu izbeidzas, izņemot Pircēja saistības izpildīt Pirkuma-pārdevuma līgumu saskaņā ar šo Noteikumu 6.5.-6.6. punktā noteikto kārtību. 6.6. – 6.7. punktā noteiktajā kārtībā atgriezt Pārdevējam Preci šo Noteikumu 6.6. – 6.6. punktā noteiktajā kārtībā Pārdevējam (ja Prece tika saņemta pirms atteikuma tiesību izmantošanas) un norēķināties ar Pārdevēju par Pircējam sniegtajiem pakalpojumiem vai saskaņā ar Papildus līgumiem iegādātajām Precēm (ja Pircējam pirms atteikuma tiesību izmantošanas tika sniegti Pircējam sniegtie pakalpojumi vai saskaņā ar Papildus līgumiem iegādātās Preces), kā arī atmaksāt Pārdevējam par Preci samaksāto naudas summu un tās piegādes Pircējam izmaksas šo Noteikumu 6.7. punktā noteiktajā kārtībā.
      5. Ja Pircējs izmanto atteikuma tiesības saskaņā ar šo Noteikumu un nosacījumu 6.3. punktā noteikto kārtību, papildu līgumi, saskaņā ar kuriem Pircējs iegādājas preces vai pakalpojumus saistībā ar spēkā esošo pirkuma līgumu un šīs preces vai pakalpojumus piegādā Pārdevējs vai jebkura cita persona saskaņā ar Pārdevēja vienošanos, tiek automātiski izbeigti bez papildu izmaksām Pircējam. Pircēja pienākums ir proporcionāli atlīdzināt Pārdevējam izdevumus par pakalpojumiem vai precēm, kas iegādātas saskaņā ar papildu līgumiem un sniegtas, pirms Pircējs ir iesniedzis Pārdevējam paziņojumu par atteikšanos no līguma saskaņā ar šo Noteikumu 6.3. punktā noteikto kārtību.
      6. Pircējs, iesniedzot pieprasījumu par Preču atgriešanu vai nomaiņu saskaņā ar šiem Noteikumiem un nosacījumiem, nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no šāda pieprasījuma iesniegšanas dienas Pārdevējam, nosūta vai nodod atgrieztās Preces Pārdevējam vai citai Pārdevēja pilnvarotai personai uz Pircēja rēķina. Pircējs sedz visas tiešās izmaksas, kas saistītas ar Preču atgriešanu.
      7. Ja Pircējs atgriež Preces šo Noteikumu 6.6. punktā noteiktajā kārtībā, Pārdevējs ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no atgrieztās Preces saņemšanas dienas pēc tās kvalitātes izvērtēšanas atmaksā Pircējam visus naudas līdzekļus, ko Pircējs samaksājis par Preci, izņemot šo Noteikumu 6.9. punktā noteiktos izņēmumus, kā arī Preces piegādes izdevumus Pircējam, izņemot papildu izdevumus, kas Pircējam radušies, izvēloties piegādes veidu, kas atšķiras no parasti Pārdevēja piedāvātā lētākā Preču piegādes veida.
      8. Pircēja atdotajām Precēm jābūt nebojātām, oriģinālā, glītā un kārtīgā iepakojumā (ar autentiskām etiķetēm, aizsargvāciņiem un komplektā, ar visiem piederumiem, kā tie pārdoti, ar instrukcijām un garantijas dokumentu (ja tāds ir), bez bojājumiem (etiķetes neskartas, aizsargplēve nenoplēsta utt.) un nelietotām.
      9. Pārdevējam ir tiesības atteikties pieņemt Pircēja atdotās Preces, ja atdotās Preces neatbilst šo Noteikumu 6.8. punktā noteiktajām prasībām Pircēja darbību dēļ, kas nav nepieciešamas, lai noteiktu Preču raksturu, īpašības un darbību, vai ja Preces nav piemērotas atgriešanai šo Noteikumu 6.2. punktā minēto iemeslu dēļ.
      10. Ja Pircējs iegādājas neatbilstošas kvalitātes Preces, trūkumi ir jānovērš, defektētās Preces jānomaina vai jāatdod atpakaļ saskaņā ar turpmāk noteikto kārtību un Lietuvas Republikas tiesību aktu prasībām.
      11. Ja Pircējs ir iegādājies neatbilstošas kvalitātes Preci un ir norādījis to Preces nodošanas un pieņemšanas dokumentā (skatīt Noteikumu 2.11. lpp.) vai ja Preces neatbilstoša kvalitāte ir radusies Preces iegādes brīdī pastāvoša ražošanas defekta vai neatbilstības ražotāja specifikācijām dēļ, Pircējs var atgriezt Preci un pēc savas izvēles var pieprasīt, lai Pārdevējs:
        1. saprātīgā termiņā bez maksas novērst Preču defektus, ja defektus ir iespējams novērst;
        2. attiecīgi samazināt Preču cenu;
        3. aizstāt Preces ar līdzīgām tādas pašas kvalitātes Precēm, ja vien defekts nav nenozīmīgs vai nav radies Pircēja vainas dēļ;
        4. atmaksāt par Precēm samaksāto cenu un atkāpties no pārdošanas līguma, ja neatbilstošas kvalitātes Preču pārdošana ir būtisks pārdošanas līguma pārkāpums;
        5. vienpusēji izbeigt pirkuma līgumu, ja vien Preces defekts nav nenozīmīgs, un pieprasīt samaksātās cenas atmaksu.
      12. Pircējs var izvēlēties tikai vienu no šo Noteikumu 6.11. punktā paredzētajiem tiesiskās aizsardzības līdzekļiem, un viņam ir jāpaziņo Pārdevējam par savu izvēli, informējot Pārdevēju saskaņā ar šo Noteikumu 6.13. punktā noteikto kārtību. Ja pēc tam, kad Pircējs ir izvēlējies Noteikumu 6.11. punktā paredzēto tiesiskās aizsardzības līdzekli, Pārdevējs nevar to īstenot, Pārdevējs piedāvā alternatīvu tiesiskās aizsardzības līdzekli, kas paredzēts Noteikumu 6.11. punktā. Pircējam nav tiesību mainīt izvēlēto tiesiskās aizsardzības līdzekli. Pircējam nav tiesību vienpusēji izbeigt pirkuma līgumu, ja defekts ir nenozīmīgs.
      13. Pircējs, kas vēlas izmantot šo Noteikumu 6.11. punktā paredzētās tiesības atgriezt neatbilstošas kvalitātes Preci, iesniedz Pārdevējam brīvas formas iesniegumu par neatbilstošas kvalitātes Preces atgriešanu uz E-veikalā norādīto e-pasta adresi, norādot vienu no šo Noteikumu 6.11. punktā paredzētajiem tiesību aizsardzības līdzekļiem, kā arī kopā ar iesniegumu iesniedz Pārdevējam Preces apmaksu apliecinoša dokumenta kopiju (PVN rēķina kopiju vai maksājuma darījuma izrakstu).
      14. Pircējam tiek atmaksāta nauda par bojātajām Precēm 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā pēc tam, kad Pārdevējs ir saņēmis Pircēja paziņojumu par bojātajām Precēm, un, ja Pircējs Preces nav nosūtījis atpakaļ Pārdevējam, šajā punktā noteiktais termiņš tiek skaitīts no Preču nosūtīšanas atpakaļ Pārdevējam dienas. Pieņemot šos Noteikumus un nosacījumus, Pircējs piekrīt, ka atmaksa tiek veikta uz Pircēja bankas kontu, ja vien Pircējs un Pārdevējs nav vienojušies citādi.

7. PĀRSKATATBILDĪBA

      1. Pārdevējs ir atbildīgs par e-komerciju. veikalu un pakalpojumu sniegšanas traucējumiem un no tiem izrietošajiem zaudējumiem Pircējam vai trešajām personām tikai tad, ja šādi zaudējumi radušies Pārdevēja tīšas rīcības dēļ.
      2. Pircējs ir atbildīgs par jebkādām nelikumīgām darbībām, kas veiktas, izmantojot Interneta veikalu, tostarp, bet ne tikai, par Pircēja sniegto Personas datu pareizību Konta reģistrācijas un/vai Produkta pasūtīšanas laikā. Pircējs saprot un atzīst, ka viņš ir atbildīgs par savu datu, tostarp Personas datu, nodošanu trešajām personām. Ja e-veikalu izmanto trešā persona (izmantojot Pircēja datus), par Pircēju tiek uzskatīts Pārdevējs, un Pircējs ir atbildīgs par visām ar to saistītajām saistībām.
      3. Pārdevējs nav atbildīgs par E-veikala bezdarbību un par pakalpojumu nesniegšanu vai nepienācīgu sniegšanu un/vai Pircējam nodarīto kaitējumu, ja tas noticis trešo personu vainas dēļ vai tādu apstākļu dēļ, kurus Pārdevējs nav varējis paredzēt un novērst, kā arī par to, ka šie apstākļi vai to sekas nav radušās.
      4. Pārdevējs ir atbrīvots no jebkādas atbildības gadījumos, kad Pircējs cieš zaudējumus tādēļ, ka Pircējs faktiski nav izlasījis šos Noteikumus un nosacījumus, Privātuma politiku un/vai citu informāciju, kas Pircējam sniegta konkrētā Preces aprakstā E-veikalā.

8. NOBEIGUMA NOTEIKUMI

    1. Puses var apmainīties ar informāciju elektroniski, un šāda informācijas apmaiņa tiks uzskatīta par atbilstošu un līdzvērtīgu rakstiskam dokumentam. Visa saziņa saistībā ar e-veikala pakalpojumu izmantošanu un/vai Preču pirkšanas un pārdošanas līgumu izpildi notiek šādi:
      1. Visus paziņojumus, pieprasījumus, prasības un jautājumus Pircējs nosūta uz šādu e-pasta adresi. Veikala vidē Sazinieties ar uz norādīto e-pasta adresi;
      2. Visus paziņojumus un citu informāciju Pārdevējs nosūta Pircējam uz e-pasta adresi, kas norādīta Pircēja kontā vai Produkta pasūtījumā, un tiek uzskatīts, ka Pircējs tos ir saņēmis 12 stundas pēc to nosūtīšanas;
      3. Tiek uzskatīts, ka Pircējs ir pienācīgi informēts par Pārdevēja paziņojumiem saskaņā ar šiem Noteikumiem un nosacījumiem, ja attiecīgā informācija Pircējam tiek sniegta, zvanot un/vai sūtot īsziņu uz Pircēja kontā norādīto tālruņa numuru vai Preču pasūtījuma veikšanas brīdī.
    2. Noteikumi ir izstrādāti saskaņā ar Lietuvas Republikas tiesību aktiem.
    3. Visas domstarpības, kas rodas, piemērojot šos noteikumus, tiek risinātas sarunu ceļā. Ja 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā neizdodas panākt vienošanos, strīdus risina Lietuvas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.
    4. Pircējs, kurš nepiekrīt Pārdevēja atbildei uz Pircēja rakstisku sūdzību, var iesniegt savu lūgumu/sūdzību par E-veikalā iegādātajām Precēm Valsts patērētāju tiesību aizsardzības inspekcijai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, e-pasts: [email protected], tālr. 85 262 67 51, fakss: 85 262 67 51, tālr. (85) 279 1466, tīmekļa vietnē www.vvtat.lt (kā arī Valsts patērētāju tiesību aizsardzības dienesta teritoriālajās nodaļās rajonos) vai aizpildot pieteikuma veidlapu EGS platformā https://ec.europa.eu/odr/.

Atbildības ierobežošana

Pirms jebkura kosmētikas līdzekļa lietošanas, kas tiek pārdots mūsu tiešsaistes veikalā, lūdzu, rūpīgi izlasiet tā sastāvu. Pārliecinieties, ka neesat alerģisks vai jutīgs pret kādu no sastāvdaļām. Produkti var saturēt vielas, kas dažiem cilvēkiem var izraisīt ādas kairinājumu vai alerģiskas reakcijas. Ja neesat pārliecināts par produkta saderību ar ādu, pirms lietošanas iesakām veikt ādas jutības testu uz neliela ķermeņa laukuma.

Visiem kosmētikas sastāvdaļu aprakstiem šajā e-veikalā ir tikai informatīvs raksturs. Lai gan mēs cenšamies nodrošināt, ka sniegtā informācija ir pareiza un aktuāla, mēs neuzņemamies nekādu atbildību par jebkādām kļūdām vai neprecizitātēm informācijā, kā arī neuzņemamies atbildību par sekām, kas var rasties, paļaujoties uz šo informāciju. Pirms jebkādu produktu lietošanas vienmēr pārbaudiet marķējumu un lietošanas instrukciju tieši uz produkta iepakojuma vai sazinieties ar ražotāju, lai iegūtu pilnīgu un uzticamu informāciju.

Ātra piegāde

Par 2-4 darba dienām visā Latvijā

Naudas atgriešana

14 dienu atgriešanas garantija

Kvalitāte un uzticamība

Pazīstami un rūpīgi izvēlēti produkti

100% droša norēķināšanās

GooglePay / ApplePay / MasterCard / Visa